Open Close

Συνοδοί Παράλληλης Στήριξης | Θεσσαλονίκη 13-14 Μαΐου

25.Parallili Stirixi Thess

Πληροφορίες-Εγγραφές

Επιμορφωτικό Πρόγραμμα 100 Ωρών, 13-15 Μαΐου | Θεσσαλονίκη

Το σεμινάριο επικεντρώνεται σε καίρια ζητήματα που αφορούν την Παράλληλη Στήριξη (Π.Σ) έτσι όπως εφαρμόζεται σε γενικά σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, για την εκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η Παράλληλη Στήριξη – ως ένας τύπος συνδιδασκαλίας – στοχεύει στην παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών στα πλαίσια της εκπαίδευσης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χωρίς αποκλεισμούς. Είναι μια προσέγγιση για την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αναγκών μαθητών που έχουν διαφορετικές ικανότητες και δυνατότητες για μάθηση. Τα δημόσια γενικά σχολεία μέσω της υλοποίησης του προγράμματος της Παράλληλης Στήριξης καλούνται να αντιμετωπίσουν σύγχρονες ενταξιακές προκλήσεις, όπως η αύξηση των εκπαιδευτικών επιλογών για όλους τους μαθητές, η ενίσχυση της κοινωνικής συμμετοχής των παιδιών με αναπηρία, καθώς και η βελτίωση της σχολικής απόδοσης τους.

Στόχος της παρούσας επιμόρφωσης, είναι να ενημερωθούν οι συμμετέχοντες για σημαντικά ζητήματα που αφορούν την υλοποίηση του προγράμματος της Παράλληλης Στήριξης. Παρά τις αλλαγές και τις ρυθμίσεις που έχουν γίνει σύμφωνα με νομοθετικές παρεμβάσεις, η πλήρης φοίτηση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις γενικές τάξεις δεν είναι απρόσκοπτη και χωρίς δυσκολίες. Ταυτόχρονα, δύο εκπαιδευτικοί με διαφορετικές ειδικότητες συνυπάρχουν στη σχολική τάξη, σε ένα ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς ανεπτυγμένη συνεργατική κουλτούρα. Μετά το πέρας του σεμιναρίου προσδοκάται οι επιμορφούμενοι να έχουν κατακτήσει: (α) Τον τρόπο υλοποίησης ενός συνεργατικού μοντέλου συνδιδασκαλίας όπως είναι η Παράλληλη Στήριξη, (β) τη διαχείριση, την οργάνωση και την αξιολόγηση της διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς μέσα σε αυτό το πλαίσιο, (γ) το ρόλο που διαδραματίζει ο κάθε εκπαιδευτικός ξεχωριστά, (δ) συνεργατικές πρακτικές που στοχεύουν στη βελτίωση των ακαδημαϊκών και κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών, (ε) να λάβουν απαντήσεις σε ερωτήσεις τους, για ζητήματα εφαρμογής της Παράλληλης Στήριξης.

Comments are closed.