Open Close

Ερώτηση 43 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για την Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση

Ερώτηση 43 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για την Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση

Σαφείς απαντήσεις ζητούν 43 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ από την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως σχετικά με τους 4.500 μόνιμους διορισμούς της Ειδικής Αγωγής. Στην ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή, επισημαίνουν πως αν δεν πραγματοποιηθούν εντός του 2019, θα αποδεσμευτούν τα 22 εκατ. ευρώ που προβλέφθηκαν στον Προϋπολογισμό του 2019 για το διορισμό εκπαιδευτικών, επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού.

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρουν πως καταγράφεται διαρκής αύξηση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και πως παρά τις δημοσιονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών, η απερχόμενη Κυβέρνηση κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ενίσχυση και αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής. Παράλληλα, εξασφάλισε το μόνιμο διορισμό 4.500 εκπαιδευτικών και εξειδικευμένου προσωπικού εντός του 2019, αποκαθιστώντας την εργασιακή ομαλότητα και διασφαλίζοντας την καλύτερη υποστήριξη των μαθητών.

Οι βουλευτές, μεταξύ των οποίων η Μερόπη Τζούφη και ο Νίκος Φίλης που έχουν εμπειρία από το Υπουργείο Παιδείας, επισημαίνουν πως ενώ η Κυβέρνηση δεσμεύτηκε προεκλογικά και μετεκλογικά για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, έχει επιδείξει χαρακτηριστική καθυστέρηση. Επίσης, κατηγορούν την ηγεσία του Υπουργείου για απραξία όσον αφορά τη σύσταση οργανικών θέσεων και την κατανομή των 4.500 θέσεων ανά κλάδο και ειδικότητα,  δημιουργώντας έντονη ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό, οι βουλευτές καλούν την Υπουργό Παιδείας να ανακοινώσει την κατανομή των θέσεων πριν την δημοσιοποίηση των σχετικών προκηρύξεων του ΑΣΕΠ.

Τέλος, τονίζεται πως αν και η νέα σχολική χρονιά έχει ήδη ξεκινήσει, καταγράφονται περισσότερα από 1.500 κενά μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, δημιουργώντας σημαντικές δυσλειτουργίες στα ειδικά σχολεία της χώρας, με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να ζητούν άμεσες ενέργειες για την κάλυψη των κενών.

eIDIKIaGOGIaIGAIOUelearning

Comments are closed.