Open Close

Αξιολόγηση των μαθητών της Α΄ και Β΄ τάξης του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.)

Με απόφγαση που υπέγραψε ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης ορίστηκε ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών της Α΄ και Β΄ τάξης του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) ως ακολούθως:

Άρθρο 1
Χαρακτηρισμός των διδασκομένων μαθημάτων

1. Τα μαθήματα του ΕΠΑ.Λ. κατανέμονται σε μαθήματα Γενικής Παιδείας και σε μαθήματα Ομάδων Προσανατολισμού, Τομέων και Ειδικοτήτων.
Τα μαθήματα των Τομέων και Ειδικοτήτων χαρακτηρίζονται ως θεωρητικά, εργαστηριακά, σχεδιαστικά και μεικτά (με θεωρητικό και εργαστηριακό μέρος). Στα μαθήματα Γενικής Παιδείας περιλαμβάνονται και μαθήματα τα οποία χωρίζονται σε κλάδους. Τα μαθήματα θεωρούνται: (α) Μη γραπτώς εξεταζόμενα (β) Γραπτώς εξεταζόμενα Τα μη γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα είναι:

(α) Η Φυσική Αγωγή

(β) Η Ερευνητική Εργασία (project)

(γ) ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Περιβάλλον εργασίας – Ασφάλεια και Υγιεινή Όλα τα υπόλοιπα μαθήματα θεωρούνται γραπτώς εξεταζόμενα.

2. Το μάθημα Γενικής Παιδείας «Ελληνική Γλώσσα» της Α΄ και Β΄ τάξης χωρίζεται σε δύο κλάδους: (α) Νέα Ελληνική Γλώσσα και (β) Νέα Ελληνική Λογοτεχνία Το μάθημα Γενικής Παιδείας «Μαθηματικά» της Α΄ και Β΄ τάξης χωρίζεται σε δύο κλάδους: (α) Άλγεβρα και (β) Γεωμετρία Το μάθημα Γενικής Παιδείας «Θετικές Επιστήμες» της Β΄ τάξης χωρίζεται σε δύο κλάδους: (α) Φυσική και (β) Χημεία

Άρθρο 2
Τρόπος αξιολόγησης Μεικτών Μαθημάτων, Μαθημάτων Γενικής Παιδείας με κλάδους, Μαθήματος «Ερευνητική Εργασία», Μαθήματος «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Περιβάλλον εργασίας – Ασφάλεια και Υγιεινή» ανά τετράμηνο

1. Τα μεικτά μαθήματα (θεωρητικό και εργαστηριακό μέρος) εξετάζονται και βαθμολογούνται χωριστά για κάθε μέρος τους. Ο τελικός βαθμός στο μάθημα αυτό είναι ο μέσος όρος (Μ.Ο.) του θεωρητικού και του εργαστηριακού μέρους και ως βαθμολογία του μαθήματος καταχωρίζεται ένας βαθμός. Το μάθημα σε κάθε περίπτωση θεωρείται ενιαίο.

2. Κάθε κλάδος μαθήματος εξετάζεται και βαθμολογείται χωριστά ανά τετράμηνο.

3. Το μάθημα «Ερευνητική Εργασία (Project)» εξετάζεται και βαθμολογείται χωριστά ανά τετράμηνο.

4. Το μάθημα «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Περιβάλλον εργασίας – Ασφάλεια και Υγιεινή» εξετάζεται και βαθμολογείται χωριστά ανά τετράμηνο.

Άρθρο 3
Βαθμολογική Κλίμακα

1. Στην Α΄ και Β΄ τάξη ΕΠΑ.Λ., η βαθμολογική κλίμακα, με βάση την οποία υπολογίζονται οι βαθμοί επίδοσης των μαθητών σε όλα τα μαθήματα είναι 0-20 και λεκτικώς προσδιορίζεται με τους χαρακτηρισμούς:
Κακώς 0-5

Ανεπαρκώς 5,1 – 9,4

Σχεδόν καλώς 9,5 – 13

Καλώς 13,1 – 16

Λίαν καλώς 16,1 – 18

Άριστα 18,1 – 20

Η βαθμολόγηση των γραπτών των προαγωγικών εξετάσεων γίνεται στην κλίμακα 0-100 με ακέραιους μόνο αριθμούς και ο τελικός βαθμός του γραπτού ανάγεται στην κλίμακα 0-20 και γράφεται ως δεκαδικός, όπου απαιτείται, με προσέγγιση δεκάτου.

2. Οι προφορικοί βαθμοί της αξιολόγησης των μαθητών δίνονται σε ακέραιους αριθμούς. Ο μέσος όρος (Μ.Ο.) των προφορικών βαθμολογιών των δύο τετραμήνων των μαθημάτων που δεν έχουν κλάδους αποτελεί τον ετήσιο προφορικό βαθμό του μαθητή σε κάθε μάθημα και δίνεται με προσέγγιση δεκάτου. Ως τελικός βαθμός κάθε κλάδου ορίζεται ο Μέσος Όρος (Μ.Ο) του Ετήσιου Προφορικού Βαθμού του με τον αντίστοιχο Γραπτό βαθμό και δίνεται με προσέγγιση δεκάτου.
3. Ο βαθμός ετήσιας επίδοσης κατά μάθημα και ο γενικός μέσος όρος (Γ.Μ.Ο.) γράφονται ως δεκαδικοί με προσέγγιση δεκάτου.

Διαβάστε περισσότερα στο esos.gr

Comments are closed.