Open Close

Η Ενωση Φυσικών διαψεύδει την Ενωση Πληροφορικών περί κοινής ανακοίνωσης για το εξεταστικό

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών διαψεύδει την Ενωση Πληροφορικών Ελλάδος ότι εκδόθηκε επίσημη κοινή ανακοίνωση για το Εξεταστικό .

«Πρόκειται για ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ που τέθηκε ως βάση συζήτησης, χωρίς να έχει πάρει οριστική μορφή και δεν έχει ακόμη την ΕΓΚΡΙΣΗ του Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών» διευκρίνισε με γραπτή δήλωση η Ένωση Ελλήνων Φυσικών.

Ωστόσο θυμίζουμε ότι η Ένωση Ελλήνων Πληροφορικών απέστειλε στο esos , προς δημοσίευση, το σχετικό κείμενο (Δείτε εδώ),  παρουσιάζοντας ως κοινή ανακοίνωση των Ενώσεων των  Φυσικών Πληροφορικών και Κοινωνιολόγων, ενώ αναρτήθηκε και στην ιστοσελίδα της ΕΠΕ (δείτε εδώ)

ΘΕΜΑ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ (ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ, όπως αναφέρεται)

ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αθήνα, 3 Μαΐου 2015

Η ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΟΤΙ: Το σχετικό ΚΕΙΜΕΝΟ – ΣΧΕΔΙΟ που ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ το Σάββατο 2 Μαΐου 2015 και προκάλεσε ποικίλες και δικαιολογημένες ίσως αντιδράσεις είναι απλώς ένα ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ που τέθηκε ως βάση συζήτησης, χωρίς να έχει πάρει οριστική μορφή και δεν έχει ακόμη την ΕΓΚΡΙΣΗ του Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών.

Για το Δ.Σ. της Ε.Ε.Φ. Ο Α΄ Αντιπρόεδρος Παναγιώτης Φιλντίσης

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ : Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα Απάντηση στην υποτιθέμενη Παρέμβαση- Υπόμνημα των ΕΕΦ, ΕΠΕ, ΣΕΚ σχετικά με το εξεταστικό μετά τη διάψευση της ΕΕΦ

Η ΕΕΧ με ανακοίνωσή της τονίζει πως :

  • Με ειλικρινή ανακούφιση είδε τη δημόσια διάψευση της ΕΕΦ στο ότι είχε συναινέσει στη δημοσίευση του υπομνήματος με το οποίο η ΕΠΕ επιχείρησε και σχεδόν το πέτυχε να διασπάσει τον κλάδο ΠΕ04 των Φυσικών Επιστημών.
  • Οι Φυσικές Επιστήμες, η καθεμία στο χώρο του επιστητού που μελετά και ερμηνεύει, είναι αδιαμφισβήτητα συνδεδεμένες και συμπληρωματικές και η παρουσία τους στην Εκπαίδευση απαραίτητη.
  • Η υποχώρηση της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών στην Ελληνική Εκπαίδευση, έναντι πληθώρας τεχνικών αντικειμένων, έχει υποβαθμίσει την ποιότητα της Εκπαίδευσης και αυτό είναι ένα θέμα στο οποίο η ΕΕΧ αναμένει η ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ να σκύψει με την προσοχή και την αποτελεσματικότητα με την οποία αντιμετώπισε τον σκόπελο του εξεταστικού.
  • Χαιρετίζουμε την θαρραλέα στάση της ΕΕΦ που δείχνει να τιμά τη συνεργασία που είχαμε από τον Οκτώβριο του 2014 και στη συνέχεια της οποίας προσβλέπουμε με ορίζοντα το διάλογο για το οριστικό σχέδιο για την Εκπαίδευση και δηλώνουμε την πρόθεσή μας ο διάλογος με τις Επιστημονικές Ενώσεις, οι οποίες δεν λειτουργούν διασπαστικά, να συνεχιστεί.
  • Τέλος, θεωρούμε καθήκον μας να διατρανώσουμε την πεποίθησή μας, ότι δεν ταιριάζει στις Επιστήμες, ούτε στους Επιστήμονες η ασυνέπεια και η απαξίωση των άλλων Επιστημών στο βωμό της εξυπηρέτησης συμφερόντων, όχι μόνο γιατί διαρρηγνύει τους δεσμούς των Επιστημών και αποκόπτει τις δυνατότητες συνεργασίας, αλλά κυρίως γιατί αναιρεί την ίδια την ουσία της Εκπαίδευσης που πρωτίστως δεν είναι η παροχή πληροφοριών, αλλά η καλλιέργεια αξιών και η εμπέδωση στάσης ζωής.

Αναδημοσίευση από esos.gr

Comments are closed.