Open Close

Κατεβάστε νέα και γρήγορη φόρμα αξιολόγησης μαθητή προς τα ΚΕΔΔΥ

Παρακάτω περιγράφονται οι ενέργειες της σχολικής μονάδας πριν την παραπομπή ενός μαθητή στα ΚΕΔΔΥ. Επίσης μπορείτε να  κατεβάσετε μια έκθεση αξιολόγησης του μαθητή από τον εκπαιδευτικό, εύκολη στη συμπλήρωση και πιο ακριβής από την παλιά φόρμα αξιολόγησης.

Οι ενέργειες από τη σχολική μονάδα που πρέπει να γίνουν πριν ένας μαθητής παραπεμφθεί στα ΚΕΔΔΥ είναι οι εξής:

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

Αφορά, σε τέσσερα επίπεδα, ξεκινώντας από τον εκπαιδευτικό της τάξης και την οικογένεια. Σε κάθε επίπεδο, έχουμε προοδευτική εμπλοκή των υπόλοιπων πλαισίων, (ενδοσχολική παρέμβαση, ενδοσχολική αντιμετώπιση, παρέμβαση Σχολικού Συμβούλου Γενικής Αγωγής, παρέμβαση στα πλαίσια της Ειδικής Αγωγής )(Μουταβελής , 2008)

Τα τέσσερα επίπεδα αναλύονται ως εξής:

Α΄ επίπεδο (ενδοσχολική αντιμετώπιση): Ένα είδος συμπεριφοράς του μαθητή, προβληματίζει τον εκπαιδευτικό και γίνεται προσπάθεια να αντιμετωπιστεί από τον τελευταίο, πάντα με την αρωγή της οικογένειας. Σε επόμενη φάση (Α2 επίπεδο), εμπλέκεται ο εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης (Τ.Ε.), όπου αυτό υφίσταται. Ζητείται η γνώμη του, διαμορφώνεται κοινή αντιμετώπιση εντός της κοινής τάξης. Αν η κατάσταση δεν αμβλυνθεί, γίνεται συγγραφή της Περιγραφικής Παιδαγωγικής Έκθεσης (Π.Π.Ε.)(επισυνάπτεται σχετική φόρμα) από τους δύο εκπαιδευτικούς και περνούμε στο Β΄ επίπεδο.  

Β΄ επίπεδο (ενδοσχολική αντιμετώπιση): Σε αυτό το επίπεδο, εμπλέκονται επιπλέον ο Διευθυντής ή Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας καθώς και ο σύλλογος διδασκόντων. Ζητείται η γνώμη τους, διαμορφώνεται κοινή αντιμετώπιση εντός της σχολικής μονάδας. Ταυτόχρονα εμπλουτίζεται η Π.Π.Ε. από τον εκπαιδευτικό της τάξης και του Τ.Ε. Ενημερώνεται τηλεφωνικά, ο Σχολικός Σύμβουλος Γενικής Αγωγής.

Γ΄ επίπεδο (παρέμβαση Σχολικού Συμβούλου Γενικής Αγωγής): Όταν δεν έχει επιτευχθεί η αναμενόμενη συμπεριφορά, καλείται ο Σχολικός Σύμβουλος γενικής  αγωγής της οικείας περιοχής. Από τον εκπαιδευτικό της τάξης και του Τ.Ε., με την αρωγή στα σημεία που θα χρειαστεί, του Σχολικού Συμβούλου γενικής, σχεδιάζεται και εφαρμόζεται Βραχύχρονο Πρόγραμμα Παρέμβασης (Β.Π.Π.) για μια περίοδο 4-8 εβδομάδων (επισυνάπτεται σχετική φόρμα). Ταυτόχρονα εμπλουτίζεται η Π.Π.Ε. από τον εκπαιδευτικό της τάξης και του Τ.Ε.

Δ΄ επίπεδο (παρέμβαση στα πλαίσια της Ειδικής Αγωγής): Αν παρόλα αυτά, ο στόχος του Β.Π.Π. δεν επιτευχθεί, ο Σχολικός Σύμβουλος γενικής αγωγής μετά από συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο ειδικής αγωγής και το ΚΕΔΔΥ εισηγείται με πρότασή του, την  παραπομπή του παιδιού στο ΚΕΔΔΥ (αν το παιδί δεν έχει ήδη γνωμάτευση από άλλο πλαίσιο).

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου στο fresheducation.gr

Comments are closed.