Τα επιτελεία του υπουργού και του αναπληρωτή παιδείας ξεσκονίζουν όλες αυτές τις ημέρες φακέλους μήπως και εντοπίσουν πιστώσεις και προγράμματα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών στα σχολεία. Το μόνο που κατάφεραν να εντοπίσουν είναι 500 πιστώσεις για πρόσθετη διδακτική στήριξη στα ΕΠΑΛ.
Πρόκειται για πρόγραμμα ΕΣΠΑ τα κονδύλια του οποίου πρέπει να απορροφήσουν άμεσα για να μην χαθούν. Αν οι διαδικασίες τρέξουν γρήγορα, μέσα στο Μάρτιο αναμένεται νομοθετική ρύθμιση ώστε να ξεκινήσει, τέλος Μαρτίου αρχές Απριλίου, πρόγραμμα πρόσθετης διδακτικής στήριξης για τους μαθητές των ΕΠΑΛ. Τα κονδύλια που έχουν απομείνει στο συγκεκριμένο πρόγραμμα επαρκούν για την πρόσληψη 500 αναπληρωτών μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.
Κατά τα λοιπά δεν διαφαίνονται πολλά περιθώριά για την κάλυψη των κενών στα σχολεία. Παρά τις προσλήψεις αναπληρωτών ακόμη και την τελευταία εβδομάδα τα κενά στα σχολεία ξεπερνούν τις 3.000. Τα λεγόμενα βασικά μαθήματα έχουν καλυφθεί σχεδόν σε όλη την Ελλάδα χάνονται ακόμη ωστόσο χιλιάδες διδακτικές ώρες σε μαθήματα ειδικότητας κάτι που ουσιαστικά αλλοιώνει τη φυσιογνωμία του σχολείου. Κυρίως τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά έχουν σχεδόν απολέσει, τα τελευταία χρόνια, την ιδιαίτερη ταυτότητά τους λόγω τις απουσίας καθηγητών καλλιτεχνικών ειδικοτήτων. Στα ειδικά σχολεία οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς είναι πολύ περισσότερες με αποτέλεσμα να μην είναι σε θέση τα σχολεία αυτά να παράσχουν την ειδική αγωγή που χρειάζονται οι μαθητές τους. Η εικόνα που έχει διαμορφωθεί ενώ διανύουμε το τελευταίο τετράμηνο της σχολικής χρονιάς μιλάει από μόνη της:
Διαβάστε περισσότερα: εδώ