Open Close

Επιστημονικό Σεμινάριο: Διδασκαλία Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας σε παιδιά με Ειδική Αναγνωστική Διαταραχή- Δυσλεξία

9.Didaskalia Deuteris Glossas,Athens,4.3.18

Στόχος Επιμόρφωσης
Η συγκεκριμένη επιμόρφωση κατά πρώτον προσφέρει βαθύτερη κατανόηση εννοιών που συνδέονται με την δεύτερη/ξένη γλώσσα και τη διγλωσσία ως φαινόμενο ατομικό και κοινωνικό, καθώς και της γλωσσικής ανάπτυξης και επεξεργασίας της πρώτης και δεύτερης/ξένης γλώσσας των παιδιών με τυπική ανάπτυξη και στη συνέχεια παιδιών με ειδική αναγνωστική διαταραχή-δυσλεξία. Κατά δεύτερον, περιγράφονται τα γλωσσικά ελλείμματα των παιδιών με την παραπάνω διαταραχή στον γραπτό λόγο (στις δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής) και παρουσιάζονται πολύ σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα πάνω στην γλωσσική ανάπτυξη παιδιών με ειδική αναγνωστική διαταραχή-δυσλεξία στην πρώτη και τη δεύτερη/ξένη γλώσσα καθώς και του τρόπου αντιμετώπισης και ενίσχυσης του γραπτού λόγου των παιδιών αυτών. Τέλος, θα γίνουν προτάσεις διδακτικής μεθοδολογίας η οποία μπορεί να ακολουθηθεί από εκπαιδευτικούς και γονείς οι οποίοι ασχολούνται με την διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας σε παιδιά με ειδική αναγνωστική διαταραχή-δυσλεξία.

ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
2310 230545 | 211 770 6766
https://e-employ.gr/el/

Στόχος Επιμόρφωσης
Η συγκεκριμένη επιμόρφωση κατά πρώτον προσφέρει βαθύτερη κατανόηση εννοιών που συνδέονται με την δεύτερη/ξένη γλώσσα και τη διγλωσσία ως φαινόμενο ατομικό και κοινωνικό, καθώς και της γλωσσικής ανάπτυξης και επεξεργασίας της πρώτης και δεύτερης/ξένης γλώσσας των παιδιών με τυπική ανάπτυξη και στη συνέχεια παιδιών με ειδική αναγνωστική διαταραχή-δυσλεξία. Κατά δεύτερον, περιγράφονται τα γλωσσικά ελλείμματα των παιδιών με την παραπάνω διαταραχή στον γραπτό λόγο (στις δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής) και παρουσιάζονται πολύ σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα πάνω στην γλωσσική ανάπτυξη παιδιών με ειδική αναγνωστική διαταραχή-δυσλεξία στην πρώτη και τη δεύτερη/ξένη γλώσσα καθώς και του τρόπου αντιμετώπισης και ενίσχυσης του γραπτού λόγου των παιδιών αυτών. Τέλος, θα γίνουν προτάσεις διδακτικής μεθοδολογίας η οποία μπορεί να ακολουθηθεί από εκπαιδευτικούς και γονείς οι οποίοι ασχολούνται με την διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας σε παιδιά με ειδική αναγνωστική διαταραχή-δυσλεξία.

ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:
https://e-employ.gr/el/epomenes-draseis/draseis-dia-viou-ekpaidefsis/item/1373-didakalia-xenis-glossas-athens

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
2310 230545 | 211 770 6766
https://e-employ.gr/el/

Comments are closed.