Πρόσκληση εκπ/κών Π.E. και Δ.Ε. για υποβολή αιτήσεων απόσπασης από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ για το σχολ. έτος 2020-2021 αποκλειστικά για την Ειδική Αγωγή
Δείτε εδώ την σχετική πρόσκληση
Από paideia-ergasia στο Ειδική Αγωγή, Νομοθεσία, Υπουργείο Παιδείας · 24/09/2020
Tags: αιτησεις, απόσπαση, ειδικη αγωγη, εκπαιδευτικοι, προσκληση
Δείτε εδώ την σχετική πρόσκληση
Ειδική Προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών στα σχολεία
26/01/2021
Ειδική Προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2020-2021 Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τη αριθμ. 8654/Ε1/26-1-2021 (ΑΔΑ: ΡΩ0Γ46ΜΤΛΗ-ΣΙ5) πρόσκληση, καλεί τους εκπαιδευτικούς που έχουν ενταχθεί στους: ...
Ανακοινώσεις της Υπουργού Παιδείας για την λειτουργία των σχολείων
22/01/2021
Ανακοινώσεις της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως για τις Κυβερνητικές αποφάσεις Κυρίες και κύριοι καλησπέρα σας, Ανακοινώνουμε σήμερα την επαναλειτουργία δια ζώσης των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας, από τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου. Η απόφαση αυτή ελήφθη κατόπιν της θετικής εισήγησ...
Υποβολή αιτήσεων υποψηφίων διδασκόντων στην ενισχυτική διδασκαλία
22/01/2021
Υποβολή αιτήσεων υποψηφίων διδασκόντων στην ενισχυτική διδασκαλία 2020-2021 Στο πλαίσιο προετοιμασίας για την έναρξη των μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2020-2021 καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών π...
Προσλήψεις 294 μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ για το διδακτικό έτος 2020-2021
19/01/2021
Προσλήψεις 294 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2020-2021 Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι προσλαμβάνονται 294 μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ ως προσωρινοί αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας...
Ελάχιστη βάση εισαγωγής για αποφοίτους Επαγγελματικών Λυκείων
15/01/2021
Ελάχιστη βάση εισαγωγής για αποφοίτους Επαγγελματικών Λυκείων – Αντικατάσταση της παρ. 5 του άρθρου 13 του ν. 4186/2013 Η παρ. 5 του άρθρου 13 του ν. 4186/2013 (Α’ 193) αντικαθίσταται ως εξής: «5. Για όσα θέματα δεν ρυθμίζονται ειδικότερα από τις διατάξεις της παρούσας, για την εισα...
Οι νέες αλλαγές & Ρυθμίσεις για την εισαγωγή στα ΑΕΙ
13/01/2021
Νέες ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και την προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας και του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος Τέθηκε σήμερα σε δημόσια διαβούλευση το Νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων "Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια ...
Ποιοι προπτυχιακοί Φοιτητές δικαιούνται το ποσό των 1000€
13/01/2021
Ποιοι προπτυχιακοί Φοιτητές δικαιούνται το ποσό των 1000€ Καθορίστηκαν με κοινή απόφαση των υπουργείων Παιδείας και Οικονομικών οι προϋποθέσεις και η διαδικασία χορήγησης από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) των ετήσιων «Βραβείων Αριστείας» από το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, ...
Πως θα διεξαχθούν οι εξετάσεις των ΑΕΙ και οι παραδόσεις των συγγραμμάτων
13/01/2021
Ανακοινώσεις για την Ανώτατη Εκπαίδευση Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει τα ακόλουθα που αφορούν στην ανώτατη εκπαίδευση. α) Oι εξετάσεις του χειμερινού εξαμήνου του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους για τα ΑΕΙ θα πραγματοποιηθούν μόνον με τη χρήση μεθόδων εξ αποστάσεως αξιολόγησης, ...
Ποιες θα είναι οι Ειδικές Κατηγορίες Υποψηφίων για διορισμό στο Δημόσιο
12/01/2021
Ποιες θα είναι οι Ειδικές Κατηγορίες Υποψηφίων για διορισμό στο Δημόσιο Το επόμενο διάστημα πρόκειται να ψηφιστεί το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών «Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)» το οποίο αναμ...
Online Σεμινάριο: Δυσορθογραφία, Δυσγραφία: Αντιμετώπιση, Διαχείριση και Υποστήριξη
11/01/2021
Online Σεμινάριο στις 13/2 : Δυσορθογραφία, Δυσγραφία: Αντιμετώπιση, Διαχείριση και Υποστήριξη Περιληπτικά για το σεμινάριο Το παρόν πρόγραμμα αφορά στη διεξοδική μελέτη της Δυσορθογραφίας – Δυσγραφίας ως κατηγορίας των Ειδικών Μαθησιακών Διαταραχών στη Γλώσσα και δη στον γραπτό λόγο μέσω της ε...
Comments are closed.