Open Close

Επιστημονικό Σεμινάριο: Συναισθηματική Νοημοσύνη στην Εκπαιδευτική Διαδικασία

6. Sunaisthimatiki_Noimosini_Thess_3

Η εργασία των εκπαιδευτικών επηρεάζει τους μαθητές και, ως εκ τούτου, τις διαδικασίες, τα αποτελέσματα και την ποιότητα της μάθησης. Επειδή όμως οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν καθημερινά διαφορετικές προκλήσεις στο περιβάλλον εργασίας τους (φόρτος εργασίας, μαθητές που δημιουργούν προβλήματα, απαιτήσεις από τους διευθυντές, προσδοκίες από τους γονείς), τα σχολεία αποτελούν έναν από τα πιο δύσκολους χώρους εργασίας, ενώ τόσο η εκπαιδευτική διοίκηση όσο και η διδασκαλία θεωρούνται από τις πιο απαιτητικές δεξιότητες.

Η συναισθηματική νοημοσύνη άρχισε πρόσφατα να ελκύει το ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής έρευνας, καθώς διερευνήθηκαν οι συσχετίσεις τόσο της συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών και των διευθυντών σχολικών μονάδων με τα εργασιακά τους αποτελέσματα, όσο και της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών με την ακαδημαϊκή τους επίδοση και την επίτευξη των ακαδημαϊκών τους στόχων. Επομένως, η κατάρτιση των εκπαιδευτικών πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη τις συναισθηματικές ικανότητες στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το παρόν σεμινάριο, σε θεωρητικό επίπεδο παρέχει επαρκή κατάρτιση για το ρόλο της συναισθηματικής νοημοσύνης στην εκπαιδευτική διοίκηση, στη διδασκαλία και στη μάθηση, ενώ σε επίπεδο συμβουλευτικής προτείνει τρόπους καλλιέργειας συναισθηματικών δεξιοτήτων για την καλύτερη προσαρμογή και την αύξηση της επίδοσης όλων των εμπλεκόμενων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Comments are closed.