Open Close

Ο δάσκαλος που άφηνε τα παιδιά να ονειρεύονται, προβολή ταινίας 14/2

Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου, 2015 – 14:15

Στο πλαίσιο της προβολής της ταινίας «Ο δάσκαλος που άφηνε τα παιδιά να ονειρεύονται» (2006) του Daniel Losset, η Παιδαγωγική Ομάδα «Το Σκασιαρχείο – Πειραματικοί ψηλαφισμοί για ένα σχολείο της κοινότητας» σας καλεί να τοποθετηθείτε, στο χρόνο που ακολουθεί την προβολή, ως ομάδες ή ως άτομα, για το τι θέλουμε σήμερα από το σχολείο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Το κάλεσμα για ένα σχολείο της κοινότητας απευθύνεται σε:

  • εκπαιδευτικούς της πράξης
  • ομάδες κριτικής παιδαγωγικής
  • εκπαιδευτικά περιοδικά
  • ανθρώπους της λογοτεχνίας, του πολιτισμού, του κινηματογράφου και της αρχιτεκτονικής
  • ανθρώπους από τον χώρο της πρόληψης και των δομών υγείας
  • συνδικάτα εργαζομένων στο χώρο της παιδείας
  • αντιφασιστικές οργανώσεις
  • οργανώσεις για τα δικαιώματα του παιδιού και του ανθρώπου
  • τον συνήγορο του παιδιού
  • σχολεία που εργάζονται εναλλακτικά
  • ανθρώπους του βιβλίου
  • λαϊκές συνελεύσεις, συνελεύσεις δημόσιων χώρων, συλλογικές κουζίνες, κοινόβια και εναλλακτικές ομάδες
  • οικολογικές ομάδες που δραστηριοποιούνται στην κοινότητα

Το ραντεβού είναι στον κινηματογράφο της Αθήνας «Αλκυονίδα» στις 14/2/2015 στις 14:00. Η ταινία προβάλλεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα κι είναι βασισμένη πάνω στη ζωή του Celesten Freinet. Υποτιτλίστηκε από την ομάδα μας κι ο στόχος είναι να διανεμηθεί σε συλλογικότητες για ν’ ανοίξει για μια ακόμη φορά το θέμα της παιδείας στην οποία αποβλέπουμε. Σ’ αυτή τη συζήτηση οι ομοτράπεζοι είναι όλοι οι άνθρωποι που συνεργούν στο εκπαιδευτικό έργο, όλοι οι άνθρωποι που μπορούν να κάνουν εφικτό ένα σχολείο – πολιτιστικό κέντρο της γειτονιάς, ένα σχολείο στο οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση όλες οι μαθητικές κι ενήλικες ομάδες με βάση τις επιθυμίες τους.

Σας περιμένουμε – Συνεργατικά
Η παιδαγωγική ομάδα «Σκασιαρχείο»

[ Συνέχεια του άρθρου στο: AlfaVita - Εκπαιδευτικό Ενημερωτικό Δίκτυο - Έγκυρη και Έγκαιρη Ενημέρωση - Συνεχής Ροή Ειδήσεων ]

Comments are closed.