Open Close

Προσλήψεις εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης

Προσλήψεις εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης
Παραλαβή αιτήσεων έως τις 4 Δεκεμβρίου
Σε προσλήψεις έξι ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών στις ειδικότητες αγγλικής, γαλλικής και γερμανικής φιλολογίας θα προχωρήσουν οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης με ωριαία αντιμισθία για την κάλυψη έκτακτων εκπαιδευτικών αναγκών.
Α.Σ.Τ.Ε ΡΟΔΟΥ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ                   ΘΕΣΕΙΣ
Αγγλικών                              1
Γαλλικών                              1
Γερμανικών                          1
Α.Σ.Τ.Ε ΚΡΗΤΗΣ
Αγγλικών                              1
Γαλλικών                              1
Γερμανικών                          1
Τυπικά Προσόντα
Τυπικά προσόντα Εκπαιδευτικοί Αγγλικής Γλώσσας
α. Πτυχίο Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμο αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής και ενός έτους διδακτική εμπειρία.
β. Ελλείψει υποψηφίων με τα ως άνω προσόντα, θα γίνονται δεκτοί υποψήφιοι με επάρκεια και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στην ξένη γλώσσα και τριετή διδακτική εμπειρία.
Εκπαιδευτικοί Γαλλικής Γλώσσας
α. Πτυχίο τμήματος Γαλλικής Φιλολογίας ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής, αναγνωρισμένο από τον αρμόδιο φορέα, και ενός έτους διδακτική εμπειρία.
β. Ελλείψει υποψηφίων με τα ως άνω προσόντα, θα γίνονται δεκτοί υποψήφιοι με επάρκεια και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στην ξένη γλώσσα και τριετή διδακτική εμπειρία.
Εκπαιδευτικοί Γερμανικής Γλώσσας
α. Πτυχίο τμήματος Γερμανικής Φιλολογίας ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής, αναγνωρισμένο από τον αρμόδιο φορέα, και ενός έτους διδακτική εμπειρία.
β. Ελλείψει υποψηφίων με τα ως άνω προσόντα, θα γίνονται δεκτοί υποψήφιοι με επάρκεια και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στην ξένη γλώσσα και τριετή διδακτική εμπειρία.
Παραλαβή αιτήσεων
Παραλαβή αιτήσεων: Από 28/11/2015 έως και 4/12/2015. Περισσότερα και για τις άλλες θέσεις και για τη διαδικασία στην ιστοσελίδα του αρμόδιου Υπουργείου
Πηγή: xenesglosses.eu

Comments are closed.